День Святого Валентина

Тип: Виховний захід.
Формат: docx.
К-сть сторінок: 4.
Короткий опис:

Мета: розвивати вміння працювати в колективі, логічно мислити, розуміти один одного; формувати та розширити знання про дане свято, з’ясувати його походження; виховувати почуття прекрасного та інтерес до глибоких почуттів та взаємоповаги, співпраці.

Вчитель: 14 лютого закохані усього світу святкують День Святого Валентина. Що являє собою цей день і чому його святкують закохані усього світу?

Давня легенда розповідає: у III столітті один із римських імператорів заборонив людям одружуватися. Бачачи страждання закоханих, молодий єпископ Валентин вінчав їх таємно. «Доброзичливці» звісно, донесли імператорові і захисник закоханих опинився у в’язниці. Але гра долі! Сліпа дочка наглядача своєю ніжністю та турботою запалила кохання в серці єпископа. І почуття не залишилося без відповіді… Перед стратою він устиг надіслати коханій записку-прощання. Лише два слова «Від Валентина…»

У VI столітті Рим підніс Валентина у святі 14 лютого, в день смерті мученика, його почали поминати закохані. З XIV століття день Валентина почали святкувати в Англії та Франції як День молоді. Невдовзі він став популярним у Швейцарії, Німеччині, Австрії, штатах як день Дружби. І тільки після другої світової війни, що принесла гіркоту втрат і переоцінку цінностей, святу Святого Валентина повернули його первісне значення – день закоханих. Нині його святкує увесь світ.

Учень:

У сей истории путь длинный.
Давно то было. Древний Рым.
Рука Святого Валентина
Любов тайком несла двоим.
Он отношениях влюбленных
Обрядом в церкви освящал,
Переступил черту закона,
сам от доноса пострадал.
Хотя февральскою порою
Духовный пастырь был казнен.
Навеки имя золотое
Осталось сердь святых имен.
Корда последние снежинки,
кружат, рисуют мирами,
мы – посылаем Валентини
Тем, чьей любов’ю дорожим!

Вчитель: Зі святом закоханих пов’язано багато цікавих звичаїв. Так, у XIII-XIV ст. 14 лютого в Європі влаштовували незвичайну лотерею. Хлопці витягували зі спеціальною коробки папірці, на яких написано імена дівчат. Хлопець на все свято (а за спільною згодою назавжди) ставав кавалером дівчини , папірець, якої він витягнув. Згодом ті, хто завдяки лотереї ставали парою, дарували цього дня одне одному подарунки.

А чи ви знаєте як святкують день закоханих в інших країнах?

Учень 1: В Англії молоді люди сподівались зустріти свою долю саме цього дня. Вони використовували магічні заклинання, які мали допомогти втілитися їхнім бажанням. Дівчата приколювали лаврові листочки до подушки сподіваючись, що їхній обранець з’явиться у вісні.

Учень 2: На Сицилії існувало повір’я: якщо дівчина простоїть біля вікна півгодини перед сходом сонця напередодні дня Святого Валентина, вона може дізнатися, чи вийде цього року заміж. Вважалося, що коли за цей час вона побачить чоловіка, тої сподівання здійсняться.

Учень 3: У Німеччині дівчата саджали в день закоханих цибулини і біля них, установлювали таблички з іменами потенційних наречених. Яка з цибулин проросла раніше, за того й треба було йти заміж.

Учень 4: Традиційним привітанням у Європі є надсилання романтичних повідомлень на листочку у вигляді сердечка, що символізує кохання. Наприкінці XVIстоліття саме цей вид привітань став популярним, хоча перші письмові освідчення в коханні належать до XV століття. У Британському музеї зберігається найдревніша «валентинка». ЇЇ написав герцог Чарльз 1415 року під час ув’язнення в Тауері й таємно передав дружині. Згодом такі послання – валентинки цінувалися найбільше за усі подарунки.

Вчитель: Отже, ми дізналися про історію свята, про походження «валентинок», про те як святкують день закоханих в інших країнах. А в нашій країні, як проходять святкування, адже це свято прийшло до нас недавно?

Учень 5: В Україні це свято святкують різноманітними способами: і випікають тістечка – сердечка, і посилають вітальні листівки, і обмінюються «валентинками», влаштовують конкурси, концерти, адже це свято молодості, закоханості. А закохані пари святкують цей день по особливому, бо їхнє кохання є індивідуальним, особливим так , як і їхня половинка для них.

Вчитель: Спробуймо і ми сьогодні зустріти та провести це свято посмішками, радістю, веселощами та щирістю.

Я пропоную вам перейти до практичної частини нашої виховної, а саме конкурсів.

Конкурс I: «Дівчина моєї мрії» (2 пари). Завдання полягає в тому, щоб учень із зав’язаними очима намалював на стандартному листку (ватман, дошка) дівчину, а учениця яка з ним в парі допомогла йому, але лише словами. Конкурс розрахований на краще виконання, а не на час.

КонкурсII: «Робота в парі» (2 пари). Учням пропонуються «пазли» (порізані листівки, малюнки) які вони повинні скласти якнайшвидше.

Конкурс III: «Міміка» (2 пари). Попередньо заготовлені картки з написами різних тварин, роздають спочатку хлопцям, які повинні без слів лише мімікою показати тварину, що виявилась на картці, а дівчата повинні відгадати, а потім навпаки, дівчата показують – хлопці відгадують.

Конкурс IV: «Водоноси» (2 пари). На протилежних сторонах стоять столи на яких тарілки, одна з водою інша порожня. Потрібно перенести воду з однієї тарілки в іншу, намагаючись якнайменше розлити води. Переможе той, хто принесе найбільше води.

КонкурсV: «Мумія» (2 пари). Учні стоять струнко і рівно, а дівчата із зав’язаними очима обмотують їх м’яким папером. Робота розрахована не на час, а на вдале обмотування.

Підсумки

Усі учасники нагороджуються призами, а та пара яка найдосконаліше виконує завдання обирається найкращою парою.

rar

 Завантажити